24 Haziran 2016 Cuma

Keşfedilen Müzikler

Size benim memleketten selamları gönderiyorum.
 Bu blogu karamsar anlarımda yazmak ve rahatlamak için açmış olsam da normal zamanlarda da yazmak ve içimi dökmek cidden çok rahatlatıcı. Hal böyle olunca ben de yeni bir şeyler yazmak istedim.

Şu an bir sürü yeni gruplar keşfettim ve onun heyecanıyla sabahtan beri içim içime sığmıyor. Gece dinlemeyi daha çok sevdiğim için sabah dinlemedim.Fakat dayanamadım ve açıp merak ettiğim bir tanesini şu an dinliyorum. Adı da "İstanbul Güzel Şehir Ama Yaşanacak Yer Değil". Grup adı ise "İkiye On Kala"


Tahmin edersiniz ki biraz bozuldum bu adı duyunca. "Affedersin İkiye On Kala grubu ama ben burada İstanbul aşkıyla yanıp tutuşurken sen nasıl yaşanacak şehir değil dersin?"dedim. Tamam biraz kızdım elbette. Ve aynen şu duvar yazısı geldi aklıma.


Evet, bu duvar yazısını -şans eseri- sabah Tumblr'a bir şeyler eklerim belki diye internette dolaşırken gördüm. Hatta Tumblr adresimi isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Daha yeniyim diyebiliriz ki bunu post sayımın azlığından da fark edebilirsiniz. Ama gün boyu gezmek en büyük hobilerimin arasına giriyor gibi. Sizin de varsa mutlaka bana mesaj bırakın ki farklı gönderiler keşfedebileyim.

Her neyse konuyu o kadar dağıttım ki kendim bile varmak istediğim sonucu çıkaramadım.En iyisi grup adlarını ve şarkıları buraya bıraka durayım. 



1) İkiye On Kala
Önceden duyduğum ve "Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var." şarkısıyla ilk tanıştığım grubun -gördüğünüz gibi- bugün birkaç şarkısını indirdim. Eğer buradan dinlerseniz direk soundtrack şeklinde karşınıza çıkacaktır.
Ne yalan söyleyeyim, tembellikten hepsine tek tek bağlantı eklemektense benim indirdiğim listenin Url'sini atmak daha kolay oldu. Şimdi de diğer grupların listelerinin linklerini atacağım.


2)Neyse
Hayır grubun adını yazmaktan vazgeçip Neyse demedim. Bu güzel grubun adı cidden "Neyse". Buradan da grubumuzun şarkılarının olduğu listeye ulaşabilirsiniz.Yalnız liste maalesef ki akustiklerden derleme. Siz yine oradan şarkıları seçip orjinalleri dinleyebilirsiniz.


3)Yedinci Ev
Bu grubu cidden merak ediyorum çünkü çok güzel iltifatlar yağdırmışlar. Siz de bakın derim. Buradan ulaşabilirsiniz yine. Ama tüm şarkıları büyük ihtimalle bu listede yok.




Kaan Boşnak - Yüzyüzeyken Konuşuruz grubunun solisti. Ayrıca gruptan ayrı şarkılar da söylüyor. Deneyin derim.- 
Bisiklet Hırsızları

gibi birsürü grup daha var ama benim indirmeye dahi fırsatım olmadı bugün. Bunlar da yakın zamanda indireceklerim. Onlardan da bir derleme yaparım inşallah. Ayrıyeten bir güzel insan süper bir liste hazırlamış.Hepsinden en güzel parçaları eklemiş. Eğer hepsini topluca gözden geçirmek istersen buraya linkini bıraktım yine.

Bu yazının sonuna geldim. Daha devam edebilirdim ama bu post genelde şarkı önerisi olunca başka bir şey yazmak istemedim. Olayları sanırım baya karışık anlattım. Neyse her şey bahane şarkılar şahane. Kendinize iyi bakın.

İyi Sahurlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder