22 Haziran 2016 Çarşamba

Kafamda Deli Fikirler


Şu an Ramazan ayında olmanın verdiği bir yorgunluk var üzerimde. Ama tatlı bir yorgunluk bu. İftar vakti gelince dışarı çıkmak çok güzel de akşama kadar evde kalıp düşüncelerle boğuşmak cidden zor.

Gün boyu bilgisayar başından ayrılmayıp kendime yapacağım iş çıkartmaya çalışıyorum desem doğru olur. Kitap okuyorum bazen müzik dinliyorum ama beynim iyice uyuşup da biraz uzanayım dediğimde hop! Aklıma garip garip fikirler geliyor ve beynim bulanıyor.



İnanın bana, nasıl yabancı dil öğreneceğimden tutup bu devletin hali ne olacak diye 1001 fikirle doluyor zihnim. İftar tabi kurtarıcım olacak. Neyse küçük bir aradan sonra zihnimdekileri bir nebze olsun boşaltmak rahatlamak istemiştim. Onun için buraya yazıyorum.

Hatta gece uyumadan önce şiir yazmak gibi ilginç bir hobi edindim. Tabi sabahları ilham gelmiyor.


İki tane mum yakıyorum. Neden mum diye sormayın çünkü çok acıklı bir hikayeye sahibim. Avizem düştü ve .. Her neyse ışıksızım ve tembellikten yeni avize bakmaya çıkamadım bu kadar. Öyle işte. Varlık içinde yokluk demek sanırım şu anki halimi özetleyecek.


Sizin için bir şarkı bırakıyorum. Benim için değerli kendisi.

İyi iftarlar.

2 yorum:

  1. lham geceleri gelir, sanırım sabahları pek yorgun :)
    Muma mecbur kalan birini de ilk defa görüyorum. Benim için ilk daha.
    Allah kolaylık versin inşallah en yakın zamanda düzelir.
    Yeni blog keşifleri hoş. Sevdim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Avizemi taktırdım ama hala mum kullanıyorum, daha zevkli oluyor yazması. Ve ilhamın gece gelmesi sanırım dışarısı karanlıkken içerisi aydınlanıyor. Benim naçizane düşüncem :)

      Sil