9 Temmuz 2016 Cumartesi

Müsait Bir Cehennemde Durur Musunuz? İnecekler Var.

Bugün beni ailem kırdı. Çok mu bodoslama girdim konuya? İlk defa bu kadar parçalanmış ve yıkılmış hissediyorum. Ailem yani ailem dediğim dostlarım acımasızca eleştiriler attı ve bu inanın bana o kadar yıktı ki beni ruhumu bin parçaya bölünmüş etrafa atılmış gibi hissediyorum.

Açıklamak isterdim ama o kadar can acıtıcı ki bunu sanırım yazamayacağım ama sevgili Gözlükcamlar ve böyle kaba ve kırcı ithamlarda bulunanlar, bunu yapmayacaktınız işte. Nankörlere sesleniyorum duyuyor musunuz? Sevdiğim insana tek bir laf bile edilmesine dayanamayan biri olarak dışladığınız adam her ne derse desin sevdiğim ve sevdiğimiz biriydi. Bu yaptığınız bazılarınızın ne kadar ucuz beş para etmez bir kişiliğe sahip olduğunu gösteriyor. Bir de ezme gibi çabalarınız yok mu sizin?

Ben burada mutlu olurken bilerek mutluluğumu falan mı çalmaya çalışıyorsunuz? Bunu yapan hepiniz aptal göteleklerin tekisiniz. Ha bir de orada söyleyemediğim -kurallar nedeniyle- tüm küfürleri burada size armağan ediyorum. O küçükleri aşağılıyor dediğiniz saçma sapan yorumlar ve kendini beğenmiş laflarınız var ya. Hepinizin g*tüne girsin şerefsizler. Lütfen cehenneme gidin değersiz varlıklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder